19 Temmuz 2011 Salı

Son yaşananlara yorum..!

Ülkemizde son zamanlarda yaşananlar ülke tarihinin geçmişin en kötü üzücü olayların yaşandığı ve tezgahlandığı bir dönemdir. Bu konuda Hükümet Acizmidir yoksa tarafmıdır bunu sizin vicdanınıza bırakıyorum ben böyle olmadığını düşünmeye çabalıyorum ama yaşananlar o yönde düşünmeme neden oluyor. Hiç bir hükümet terörist ile masaya oturmaz oturmamalı. Bir kaç çapulcuyla baş edemiyecek bir yapımı taşımıyoruz. Katil ve vatan haini bir kişi hapisten örgütünü idare ediyor dışardan daha rahat ise İnsanın Aklına Bir sürü soru geliyor, Niye Diye. Ben sormak istiyorum buna karşı bir tetbir neden yok.

Son zamanlarda bir anlaşma konusu var. Hiç bir maddesi hakkında Açıklama yapılmayan maddelerin yürürlüğe konmaya başlandığına delaletmi yaşanan olaylar özerklik açıklamaları gibi. Yapılan Anlaşma acaba Vatanın bölünmesimi, Nedir bu Maddeler bir Vatan evladı olarak soruyorum.

Hepimizin çok üzüldüğü bir olay yaşadık 13 şehit verdik ilginçtir ne Cumhurbaşkanı nede Başbakan neden katılmadı cenaze törenlerine Halkın tepkisinden korktukları içinmi yoksa hastamıydılar sizce, başka bir zatın töreninde orda olduklarına göre Öyle bir Sorun yok. Vatan evlatlarından önemli demek bu kişi ikisi birlikte omuzladıklarına göre
Şu bir gerçek artık Ülkemizde görünen olaylara bakarak şunu düşünüyorum, fiili olarak işgal ediliyor Vatan. Herkezin takip ettiği gibi tüm kurumlar bir şekilde ele geçirildi, İşgalgi güçler tarafından. En büyük engel görülen orduda hızla yıpratıldı ve elegeçiriliyor sürekli aşşağlanan bir kurum pozisyonuna getirilmiştir durumda, eli kolu bağlandı.

Akabinde Tarihte eşi benzeri görülmemiş senaryolarla 44 General ve bir sürü subay şu an Hapiste, Şakşakcı Yalaka medyada aklın mantığın varamadığı yazılarla dolu Tv'lerde hergün küçük düşürücü yayınlar var niye bir ordu bu şekilde yıpratılmak istenirki başka bin türlü halledilir içerde hain varsa Tabi niyet Düşünce Başkaysa Böyle Yaparlar. Ordu onlar için en büyük engel. Bunuda bu şekilde bertaraf ettiler.

Ufukta görünen şu vatan Parçalanıyor. Yada Parçalanmak isteniyor.

İlgimi Çeken Birşeyde Seçim öncesi Hiç bir olaylar yaşanmazken seçim sonrasında Hainlerin harekete geçerek katliyamlar yapmaya başlamaları. Bunlar dönen dolapları bir parçasımı. Yoksa Varılan Anlaşma sonucumu. O zaman Anlaşma Anlaşmadır Sonuçta.

Ben Ülkemi Çok Seviyorum Her Dönem Hainlikler Olmuştur olacaktırda Kimse için bunu söylemek istemiyorum ama Yaşananlar nedeniyle Kafamda oluşan Yapılaşma bu.
Aliekber.....!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder